Sunday 15 March 2009

Hij die knielt voor God kan voor iedereen staan!



"Hij die knielt voor God

kan voor iedereen staan! "
- Onbekend

"Veel knielen zal u
in goede staat met God houden. "
- Onbekend

"Besteed je aan het gebed,
volhardt er in,

je er in alert houdend met een houding van dankzegging; "
Kolossenzen 4:2

"God heeft gezegd," Nooit zal ik u verlaten; nooit zal ik van je afstand nemen. "
Dus zeggen we met vertrouwen,
"De Heer is mijn helper, ik zal niet bang zijn.
Wat kan de mens me niet doen? ""
Hebreeën 13:5-6

"En dit is mijn gebed: dat uw liefde toeneme meer en meer
in kennis en diepte van inzicht,
zodat je kan ontdekken wat het beste is
en zuiver kan worden en onberispelijk tot op de dag van Christus,
gevuld met de vrucht van de gerechtigheid die door Jezus Christus komt
- Aan de heerlijkheid en de lof van God. "
Filippenzen 1:9-11

God, leer mij nederig zijn om voor u neer te knielen.
geef dat ik de juiste woorden kan vinden om u op waardige manier aan te spreken.
En laat mijn gebeden niet onbeantwoord blijven
maar vervul mij met uw diepste wensen en verlangens.
Geef mij wijsheid en geestelijk inzicht zodat ik uw wil volledig versta.
En laat mij overvloedig doen toenemen in de liefde voor elkaar en voor allen,
zoals ook mijn liefde uitgaat naar u.



No comments:

Post a Comment