Thursday 9 April 2009

De schakelaar moet aangeshakeld staan

English version > The switch must be turned on


"U bent het licht van de wereld,
maar de schakelaar moet worden ingeschakeld. "
- Austin Alexander Lewis

"U bent het licht van de wereld. Een stad op een heuvel kan niet worden verborgen.
Noch doen mensen een lamp oplichten en deze plaatsen onder een kom.
In de plaats zetten ze het op haar standaard, en het geeft licht naar iedereen in het huis.
Op dezelfde manier laat je licht schijnen voor mannen,
dat zij uw goede daden mogen zien en uw Vader in de hemel mogen lofprijzen. "
Matteüs 5:14-16

De weg van de rechtschapenen is als het klare licht, dat steeds helderder straalt tot het volop dag is.
Eens was ik duisternis, nu ben ik licht door mijn gemeenschap met de Heer.
Ik vraag U God dat ik zal kunnen leven als kind van het licht.



No comments:

Post a Comment