Sunday 26 April 2009

Herinner dat er een licht is in de volgende dag



"Iedere keer dat we naar beneden kijken, langs een donkere eenzame nacht, herinner dat er een licht is in de volgende dag. Wanneer je 7 keer valt sta 8 keer op. Kijk nooit naar beneden, blijf je hoofd altijd omhoog steken en kijk naar wat je hebt en doe er het beste mee! "
--- --- Auteur Onbekend Ingediend door Osbel Barrera --- Texas
Voor iedereen die te neer geslagen voelt van hetzij over werk of liefde of gewoon algemeen van het leven.

"De kunst van het gelukkig zijn is tevreden te zijn met wat je hebt."
--- Geschreven in 2009 door Ranbeer H. --- India
Als mens zijn we nooit tevreden. Er is veel jaloezie, houding en conflicten tussen personen vanwege de verschillen in status / posities die ze niet gemeen hebben. Dit gaf me een gedacht dat het moment dat ik het gevoel wat ik heb voor mij genoeg is, dan zal ik me gelukkig voelen. Met deze, schreef ik het bovenstaande citaat.
Ranbeer H.

Heer geef mij een positieve kijk op het leven en laat mij de moeilijkheden overwinnen.
Maak ook dat ik anderen de goede kanten van dit leven kan laten zien en dat wij dan samen kunnen uit kijken naar een beter leven in uw Koninkrijk.


1 comment:

  1. "Het leven is niet wat het behoort te zijn. Maar wat het is. De manier waarop u ermee omgaat is wat het verschil maakt ."
    --- Virginia Satir

    ReplyDelete