Monday 14 September 2009

Een vreugde die gedeeld wordt is een dubbel gemaakt vreugde


"Een vreugde die gedeeld wordt is een dubbel gemaakte vreugde."
- John Ray

"Toen zei hij tegen hen: 'Ga je weg, eet het vet, drink het zoete,
en stuur delen naar degenen voor wie niets is voorbereid;
voor deze dag is heilig voor onze Heer.
Heb geen verdriet, voor de vreugde van de Heer is uw kracht. "
En alle mensen gingen hun weg om te eten en te drinken,
porties te verzenden en zich sterk te verheugen,
omdat zij de woorden begrepen die aangegeven waren voor hen. "
Nehemia 8:10, 12

God, onze Vader,
ik ben dankbaar voor al de mooie en goede dingen in mijn leven.
Ik ben dankbaar dat ik aan veel dingen vreugde mag beleven
en vraag u dat ik deze ook met veel plezier met anderen kan delen.

English version > A joy that is shared is a joy made double

Opmerking: De topic Het is makkelijk onze verantwoordelijkheden te ontwijken is gewijzigd. Wees welkom om deze update te bekijken.

No comments:

Post a Comment