Friday 20 November 2009

Weten waarheen te gaan


"Als je niet weet waar je heen gaat,

zou je ergens anders kunnen uitkomen. "
- Yogi Berra

"Wat je hand vindt om te doen, doe het met alle macht,
want in het graf, waar je heen gaat,
is er geen werk noch planning, noch kennis noch wijsheid. "
Prediker 9:10

"Maar zoals het is, verlangen zij een beter land, dat welk een hemels is.
Daarom heeft God zich niet beschaamd hun God te worden genoemd,
want Hij heeft voor hen een stad bereid. "
Hebreeën 11:16

God, laat mij duidelijk weten waarheen te gaan
en laat mij de juiste schreden richten.
op U heb ik mijn hoop gesteld,
in U is mijn vertrouwen.
Ik kijk uit naar de stad die u voor mij hebt voorbereid.
Zorg dat ik in vrede Uw Koninkrijk zal mogen binnengaan.
Dat vraag ik U in Jezus naam, amen.

Engelstalige versie / English version > Knowing where to go

No comments:

Post a Comment