Wednesday 24 December 2008

Bij deze geschenkjestijd

Christelijke Overdenking - Woensdag 24 december 2008 - Lukas 12:23 
************************************************************


BIJBELVERS:
"Want het leven is meer dan voedsel en het lichaam meer dan kleding."
- Lukas 12:23

OVERDENKING:
In de stormloop van de vakantie en i de greep van het kopen en het geven van geschenken, is het heel belangrijk om te onthouden dat het leven veel meer is dan zelfs de meest elementaire dingen die we denken nodig te hebben. Als we God uit het oog verliezen, zijn werk en zijn wil in ons leven, wat hebben we dan? Niet veel, en het zal niet lang duren! Mijn gebed voor jou en mij tijdens deze vakantie is dat we worden herinnerd aan wat het belangrijkste, meest waardevolle en meest blijvende is.Phil Ware

GEBED:
Dierbare en geliefde God, almachtig en geweldig in heerlijkheid en toch zo dichtbij en zo bezorgd over mijn hart. Ik dank u voor het kennen en liefhebben van mij met een eeuwige liefde. Geef me de wijsheid verder te kijken dan de voorbijgaande dingen van het leven en u te vinden en uw blijvende aanwezigheid. In Jezus' naam bid ik. Amen.

No comments:

Post a Comment