Friday 27 March 2009

Nu, als je eender gevecht gaat winnen dan moet je de geest het lichaam laten lopen


"Nu, als je eender gevechtgaat winnen  dan moet je één ding doen,
Je moet de geest het lichaam laten lopen.
Laat nooit het lichaam de geest vertellen wat te doen. Het lichaam zal altijd opgeven.
Het is altijd moe ‘s ochtends, middags en ‘s avonds.
Maar het lichaam is nooit moe als de geest niet moe is.
Toen je jonger was kon de geest je de hele nacht laten dansen,
en het lichaam werd nooit moe ...
Je hebt altijd te maken dat de geest het overneemt en blijft doorgaan. "
- George S. Patton, US Army General en 1912 Olympian

"En dat heel deze vergadering weet dat Jehova red
niet met zwaard en speer: voor de strijd behoort Jehova, en hij zal u in onze hand geven."
1 Samuël 17:47

"Laat de ochtend mij Uw woord van aflatende liefde brengen,
Ik heb mijn vertrouwen in U.
Toon me de manier waarop ik moet gaan, voor u til Ik mijn ziel. "
Psalm 143:8
Laat mijn geest sterker zijn dan mijn lichaam
en mij leiden.

No comments:

Post a Comment