Tuesday 5 May 2009

Gelukkig is de persoon die weet wat te onthouden van het verleden


"Gelukkig is de persoon die weet wat te onthouden van het verleden,
wat te genieten in het heden, en wat te plannen in de toekomst. "
- Arnold H. Glasgow

"Ik heb de goede strijd gestreden, ik heb de cursus afgewerkt, ik heb het geloof behouden en in de toekomst is er voor mij de kroon der rechtvaardigheid weggelegd, die de Here, de rechtvaardige Rechter, zal gunnen op die dag; en niet alleen aan mij, maar ook aan allen die Zijn verschijning hebben liefgehad. "
2 Timotheus 4:7-8

Jehovah, laat mij van het verleden enkel de goede dingen onthouden en zorg ervoor dat ik in het heden slechts de juiste dingen meemaak om mij te vormen. Dat Uw wil zich op aarde voltrekt.
Dat die levenslessen niet te zwaar zullen zijn en mij niet te veel zullen beproeven. Ik vraag U dat zij mij een mooie toekomst zullen opbouwen en de weg zullen voorbereiden voor Uw Koninkrijk, dat hopelijk snel mag komen.


No comments:

Post a Comment