Thursday 28 May 2009

Hebt U gerealiseerd dat je leven de inhoud bepaalt van uw doodsbrief


"Tot vandaag, hebt u mogelijk niet gerealiseerd dat je leven de inhoud bepaalt van uw doodsbrief.
Alleen voor vandaag, onderzoek uw leven.
Denk na over alle dingen die je wilt achterlaten.
Denk eraan, het goede aan dit vandaag te doen is dat
u nog tijd hebt om de inhoud van uw leven te herschrijven indien nodig. "
- Iyanla Vanzant

"Vergeet niet uw Schepper in de dagen van je jeugd,
voor de dagen van problemen komen
en de jaren aankomen wanneer u zal zeggen,
'Ik vind geen plezier in hen' ... "
Prediker 12:1

God laat mij tot de jaren van wijsheid komen
waarin ik besef hoe belangrijk het is wat ik doe met mijn leven.
Geef dat ik in de toekomst de juiste keuzes zal maken
en mijn leven zal vullen met nuttige zaken
in overeenstemming zullen zijn met Uw wensen.


No comments:

Post a Comment