Wednesday 26 August 2009

Handel en denk alsof je in een film bent


"Handel en denk alsof je in een film bent, en alles wat je doet en zegt is opgenomen op deze film, zelfs je gedachten. Waarom? Omdat God alles aan het opnemen is wat we doen!"
- Samantha Bailey

"Het is moeilijk voor God om te wandelen in het leven van iemand die zijn gedachten opmaakt om het op zijn eigen manier te doen."

"O Heer, U heeft mij gezocht en je kent mij. Je weet wanneer ik zit en wanneer ik opsta; je neemt mijn gedachten waar vanuit de verte.U onderscheidt mijn gaan en mijn liggen; u bent bekend met al mijn wegen. Voordat een woord op mijn tong ligt weet U dat helemaal, o Heer." Psalm 139:1-4

Ik wil mijn gedachten afstemmen op die van God.
Geef Heer dat ik Uw Wetten en Wensen leer kennen en weet te onderhouden.
Houd mijn gedachten rein en voedt ze met Uw Geest.

Engelse versie / English version > Act and think as if you are in a movie

No comments:

Post a Comment