Wednesday 2 September 2009

Praat een beetje met de Pottenbakker


"Als het leven hard lijkt, en u wordt gestampt en geslagen en bijna voorbij uithoudingsvermogen geduwd en wanneer je wereld uit de hand lijkt te spinnen: wanneer je het gevoel hebt alsof je in een vurige oven van beproevingen bent, wanneer het leven lijkt te" stinken ", Probeer dit: - praat een beetje met de Pottenbakker. "
- Unknown

"Wat ik gezien heb leert me de Schepper te vertrouwen in dingen die ik nog niet gezien heb."
- Emerson

"Veel van onze moeilijkheden als zoekende Christenen komen voort uit onze onwil om God aan te nemen zoals Hij is en onze levens daarop aan te passen. We blijven proberen hem aan te passen en hem dichter bij ons eigen beeld te brengen."
- A. W. Tozer

"Maar nu, o Heer, U bent onze Vader, Wij zijn de klei, en U onze pottenbakker; En ieder van ons zijn het werk van Uw hand."
Jesaja 64:8

Als ik rondom mij kijk, ben ik U dankbaar voor al w at deze wereld voor goeds geeft aan mij.
Ik besef dat ook de moeilijkheden en tegenslagen mij kunnen vormen.
Op U vertouw ik Heer dat het allemaal tot opbouw van mij zal kunnen zijn.
Laat mij een waardig Christen worden die vol vreugde in Uw Koninkrijk zal mogen binnentreden.

No comments:

Post a Comment