Monday 30 November 2009

Laat ons handelen op wat we hebben


"Laat ons handelen op wat we hebben, omdat we niet hebben wat we willen."

- John Henry Newman

"Doe het beste met wat je hebt, waar je bent."
- Bob Lloyd

"Geef wat je hebt aan iemand.
Het zou beter kunnen zijn dan je ooit zou kunnen bedenken."
- Longfellow

"Als je niets meer over hebt behalve God,
dan besef je voor de eerste keer dat God genoeg is."
- Maude Royden

"Jehovah keek vanuit de hemel neer op de kinderen van de mensen,
om te zien of er enigen bij waren welke verstonden,
die achter God zochten. "

Psalm 14:2

Uw aandacht gaat uit over al wat de aarde bevolkt;
daarom ben ik dankbaar dat U Uw oog ook op mij wil richten en mij begeleiden.
Op U richt ik mijn hart en mijn geest.
Geef mij voldoende inzicht om wijs te handelen,
en laat mij met datgene wat ik heb slagen
om Uw Koninkrijk binnen te treden.

Engelse versie / English version > Let us act on what we have

No comments:

Post a Comment