Wednesday 27 January 2010

Dagelijkse keus betreffende de houding die wij voor die dag zullen maken


“Het opmerkelijke feit is,
wij hebben elke dag een keus betreffende de houding die wij voor die dag zullen maken.“
- Charles Swindoll

"Er zijn uiteindelijk twee soorten mensen:
Zij die tegen God zeggen 'Uw wil zal geschieden'
en zij waarvan God in de eindtijd zegt: "Uw wil zal geschieden'.

Allen die zullen sterven om eeuwig dood te zijn, hebben ervoor gekozen.
Geen ziel die serieus en constant vertier verlangt,

zal het einde ooit missen.
Zij die zoeken, zullen vinden. Voor hen die kloppen wordt open gedaan.
Voor hen ligt eeuwig leven in het verschiet."
- Marcus Ampe


„Ik hou van hen die Mij liefhebben;
 en die wie naar Mij vragen en streven zullen me vinden.„
Spreuken 8:17

God, de Vader, leer mij de juiste weg op gaan
en de juiste keuzes maken in mijn leven.

No comments:

Post a Comment