Tuesday 24 April 2018

Voor hen die vele vragen hebben

Mijn brievenbus wordt elke dag met een hele boel brieven gevuld, waarbij ik de hoeveelheid zelfs niet aan kan.

Regelmatig krijg ik ook gelijkaardige vragen binnen of moet ik meermaals over het zelfde onderwerp schrijven. Moesten mensen rechtstreeks op artikels op de websites reageren zou veel tijd en energie gespaard kunnen worden. Om hier een oplossing voor te geven heb ik besloten om een vragenrubriek in te sluiten op From Guestwriters. Daar zal u nu regelmatig een vraag kunnen vinden die wel door meerdere mensen gesteld kan zijn geweest. Door het antwoord nu op het net te voorzien, hoop ik dat mensen ook daar hu vraag zullen kunnen vinden en een bevredigend antwoord zullen krijgen of de tijd zullen nemen om daar dan verder op in te gaan.

Vindt:

Nieuwe rubriek: Antwoord op Vragen van lezers

Vragen van lezers

No comments:

Post a Comment